تبلیغاتی که در فضای مجازی جان کاربران را می‌گیرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، بابک نیکومرام دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی در آستانه برگزاری دومین کنگره بین‌المللی بزرگان جراحی پلاستیک و زیبایی در رینوپلاستی، اظهار داشت: ‌این کنگره به زبان انگلیسی با محور رینوپلاستی (جراحی بینی) با حضور اساتید بین‌المللی و سخنرانان داخل کشور 22 تا 23 ‌آبان ماه برگزار می‌شود و برای فوق تخصصهای جراح پلاستیک و متخصصین گوش و حلق و بینی دارای امتیاز بازاموزی میباشد.

وی افزود: متعاقب این کنگره نیز کنگره داخلی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ۲۴ تا ۲۵ ‌آبان برگزار خواهد شد که محور آن بادی‌کانتورینگ است.

دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی با اشاره به اینکه اگر جراح بینی حاذق نباشد ممکن است مشکلات مختلف تنفسی، بدشکلی و بدفرمی بینی پس از جراحی بروز کند، گفت: مرگ و میر ناشی از این جراحی بستگی به حوادث حین و بعد از عمل و مشکلات زمینه ای بیمار دارد. البته هر عمل جراحی ممکن است عوارضی ‌داشته باشد که قبل از عمل باید تمام مخاطرات آن به بیمار اعلام شود.

نیکومرام گفت: مردم به  تبلیغات اغواکننده در مورد جراحی‌های مختلف از جمله جراحی بینی توجه نکنند، تعداد زیادی از تبلیغات فضای مجازی توسط تکنسین‌های اتاق عمل و همچنین افراد غیر پزشک انجام می‌گیرد که لازم است بیماران مشخصات جراح مورد نظر را  از طریق مراجعه به سایت نظام‌پزشکی، سایت انجمن جراحان ‌پلاستیک و سایت  انجمن جراحان گوش و حلق و بینی چک کنند و نکته دیگر این است که همچنین مطمئن باشند عمل جراحی در کلینیک جراحی محدود و بیمارستان‌های معتبر انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:

اجتماعی