مشکلات اربعین امسال با کمک دستگاه‌ها برطرف خواهد شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در جلسه ستاد اربعین ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام رضا (ع) و رحلت رسول اکرم (ص)  گفت: از افرادی که در موضوع اربعین با انگیزه و اعتقاد امورات هماهنگی را انجام دادند تشکر می‌کنم و به آنها می‌گویم اجرکم عندالله.

وی افزود: همانطور که اشاره شد ما نمی‌توانیم مجموعه اقدامات و همکاری‌ها را در داخل ایران و عراق به صورت کامل منعکس کنیم و مردم هر کدام تنها یک بعد را می‌بینند و از دیگر موارد مطلع نمی‌شوند. در مدت 20 روز انتقال ۲ میلیون نفر زائر از کشور با امنیت، خدمات، اقدامات کنسولگری و ... انجام شد که کار عظیمی است.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه امسال چهارمین سالی است که اجتماع گسترده برای زیارت امام حسین (ع) وجود دارد، گفت: ما در همه حوزه‌ها نظیر امنیت، زیرساخت،‌ خدمات، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی پیشرفت‌های بسیاری داشتیم ولی باید مسیر بگونه‌ای پیش رود که مردم هم در شرایط عادی و هم در ایام اربعین مردم به راحتی تردد کنند . امسال ضمن افزایش کمی بر کیفیت موضوع و همچنین امور اعتقادی و ارزشی کار بسیار بزرگی صورت گرفت.

وزیر کشور ادامه داد: اگر همه پای کار آیند می‌توانیم طی سال‌های آینده ظرفیت‌ها را گسترش دهیم زیرا وقتی سیل عظیم مردم مشاهده می‌شود لذت‌بخش و احیاکننده موارد دینی است که این مورد ایجاد وحدت می‌کند و بین دل‌ها پیوند برقرار خواهد کرد.

ادامه دارد...

 

برچسب ها:

اجتماعی