به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سید سعید راد با اشاره به تلاشهای سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در جهت کاهش هزینهها و افزایش بهرهوری با استفاده از ظرفیت داخلی مجموعه افزود: تلاش کردیم تا هیچ کاری بدون ترک تشریفات انجام نشود و همه قراردادهای سازمان در سامانه شفافیت شهرداری تهران ثبت شود.
وی با تاکید بر مدیریت هزینهها در شرایط اقتصادی موجود و ضرورت حذف تشریفات زائد گفت: مدیریت هزینهها موجب شد تا هزینههای سازمان در سال 97 نسبت به سال 96 با وجود افزایش قابل توجه هزینهها و نرخ قابل ملاحظه تورم، تنها 2 درصد رشد داشته باشد.
راد، رعایت حقوق شهروندان و «مشتری مداری» را مهمترین اولویت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار دانست و اظهار کرد: برای تحقق این هدف، سه اصل «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب» و «تنوع محصول» باید با جدیت در تمامی میادین و بازارها دنبال شود و مدیران میادین باید با جدیت بیشتری بر امور نظارت نمایند.
وی به اهمیت و ضرورت تعامل سازنده و همکاری بیشتر با رسانهها اشاره کرد و افزود: هدفی که رسانهها دنبال میکنند، خدمت رسانی بهتر و بیشتر ما به مردم است که هدف سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار نیز همین است، بنابراین ما رسانهها را در راه رسیدن به این هدف مشترک، دوست و همکار خود میدانیم.
راد با بیان اینکه بر سر حقوق شهروندان با هیچ کس مماشات نخواهیم کرد، تصریح کرد: برای کالاهایی که به میادین و بازارهای میوه و تره بار وارد میشوند، باید استاندارد تعیین شود و رعایت استانداردهای کیفی سازمان در قراردادها لحاظ شود و با فساد احتمالی با هر شکل و به هر شیوه به شدت برخورد کنیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان با تاکید بر اینکه رضایت شهروندان موجب دلگرمی در کار و ادامه راه میشود، خاطرنشان کرد: برای خدمت رسانی به شهروندان و عرضه کالاهای تنظیم بازار، همواره در کنار دولت بوده و هستیم و تلاش میکنیم در این راه از همه امکانات موجود در 246 میدان و بازار خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.
انتهای پیام/