نظرسنجی وزارت ارتباطات از نحوه پشتیبانی سرویس‌دهندگان اینترنت

به گزارش خبرگزاری فارس  به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پی نارضایتی از نحوه پشتیبانی سرویس‌دهندگان اینترنت و پیگیری محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات ضرب‌الاجل دوهفته‌ای برای بهبود کیفیت ارائه خدمات پشتیبانی سرویس‌دهندگان تعیین شد.

بر این اساس،  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باهدف کسب اطلاعات از نظرات مردم عملکرد سرویس‌دهندگان اینترنت را به نظرسنجی عمومی گذاشته است.

انتهای پیام/