به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی گفت: «نگارخانهای به وسعت یک شهر» پروژهای است که قبل از این دو بار از سوی سازمان زیباسازی شهرتهران برگزار و طی این پروژه تمامی سازههای تبلیغاتی اعم از تجاری و فرهنگی سطح شهرتهران که در اختیار شهرداری تهران است، به محل نمایش تصویر آثار هنری داخلی و خارجی تبدیل شد.
وی اضافه کرد: این پروژه با استقبال خوبی روبهرو شد و موفق بود ضمن اینکه بازتاب جهانی داشت و اتفاقی بود که در خاطرهها باقی مانده است و از آن به عنوان اتفاقی مثبت، سازنده و موثر یاد میشود.
ضرغامی تصریح کرد: برنامهریزی شده تا امسال بتوانیم این پروژه را انجام دهیم، سیاستگزاری و انتخاب آثار شروع شده است و جلسات مختلفی برای برگزاری این پروژه انجام شده است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران، گفت: بعد از انتخاب آثار مرحله طراحی و گرافیک آثار است. برنامه ما این است که این کار را انجام دهیم اما با توجه به مطلوب نبودن وضعیت تبلیغات تجاری ممکن است محدودیتهایی امسال داشته باشیم. به این شکل که با محدودیتهایی برای استفاده تام از ظرفیتهای تبلیغاتی شهر تهران مواجه شویم.
وی تاکید کرد: در بخش سیاستگزاریها و طراحی هر کاری که باشد انجام میشود اما در زمان اجرا تصمیم گرفته خواهد شد که با توجه به شرایط این پروژه چطور انجام میشود.
انتهای پیام/