به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت به مطلب مندرج در سامانه «فارس من» با عنوان «سامانه اطلاعات داروهای کمیاب جوابگو نیست» پاسخ داد؛ متن این پاسخ به شرح زیر است:
«با عنایت به اهمیت موضوع پاسخگویی به سؤالات و انتقادات مردمی به سامانه ۱۹۰ به طور متوسط در هر ۳۰ دقیقه بیش از ۴۰ تماس پاسخ داده میشود.
همکاران پاسخگو در این مرکز همه تلاش خود را میکنند که زمان صف انتظار کوتاه شود. اما متأسفانه در حدود همان تاریخ اعلامی از سوی مخاطب سامانه "فارس من" به دلیل عملیات شهرداری و قطعی کابل مخابرات، ترافیک بسیار شدیدی در این سامانه ایجاد و زمان پاسخگویی طولانی تر از زمان های عادی شد.»
انتهای پیام/