عملکرد دانشجویان دوره دکتری دانشگاه امیرکبیر ارزیابی می‌شود

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ارتقاء بهبود کیفیت آموزش و پژوهش در دوره دکتری تخصصی  دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای ارزیابی مداوم عملکرد دانشجویان تدوین و در دستور کار قرار می‌گیرد.

براساس این گزارش، ارزیابی مداوم عملکرد دانشجویان، برای آگاهی از موانع و مشکلاتی که به صورت عام یا خاص در مسیر این دوره ممکن است بوجود آید راهکارهای مناسب ارائه خواهد شد.

در این طرح در صورت عملکرد نامناسب دانشجویان  دوره دکتری تخصصی،اقدامات اجرایی لازم در زمان مقرر اعمال خواهد شد به طوری که دانشجو و استاد راهنما، ضمن ارائه گزارش‌های میان سالانه و سالانه،به تشریح وضعیت پیشرفت فعالیت‌های تحقیقاتی رساله و چالش‌های علمی و تدارکاتی مربوطه می‌پردازند.

لازم به ذکر است در این طرح هیأت ارزیابی دانشگاه نیز در راستای وظیفه نظارتی خود، فعالیت‌های انجام شده از سوی دانشجو را به صورت سالانه ارزیابی قرارداده و توصیه ها و مشاوره لازم را در اختیار دانشجوبان قرار می‌دهند.

گفتنی است پیامد قصور در انجام وظایف محوله در این طرح نیز دارای راهکارهای قابل اجرا در این رویه است که در صورت عدم رعایت مقرّرات تعیین شده از سوی دانشجو،منجر به صدور اخطار آموزشی خواهد بود.

انتهای پیام/