ماجرای مهلت دو هفته‌ای وزیر ارتباطات و پیگیری مخابرات

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، همه چیز از یک تماس آغاز شد، تماس محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات  با پشتیبانی شرکت مخابرات ایران که مردم با نام 2020 می شناسند، وی به عنوان یک مشترک با 2020 تماس گرفت تا کیفیت پاسخگویی این مراکز را بررسی کند.

وزیر پس از این اقدام، در پیج اینستاگرام گفت: امروز با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس ‌دهنده دیگر تماس گرفتم. کیفیت پاسخ‌گویی اصلا خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم. این نوع خدمت و معطل‌کردن زیاد پشت خط شایسته مردم نیست.

وی در این پست اینستاگرامی از مهلت دوهفته ای برای بالابردن کیفیت پاسخگویی خبر داد و گفت: دو هفته، فقط دو هفته سازمان تنظیم مقررات و سرویس دهندگان فرصت دارند این وضع را اصلاح کنند، در پایان اگر تغییرات ملموسی مشاهده نشود شخصا به این موضوع بدون هیچ مماشاتی ورود می‌کنم و می‌دانند آن موقع چه می‌شود! نمونه آن‌را درباره‌ ستاره‌مربع‌ها و کم‌فروشی دیده‌اند که در زمینه ⁧حق‌الناس⁩ هیچ تعارف و خط قرمزی ندارم.

پس از انتشار این مطلب، مدیران شرکت مخابرات به بررسی مشکلات و پیگیری موضوعات مطرح شده پرداختند. بازدیدهای استانی و ارائه گزارش به مردم در صفحه اینستاگرام سیدمجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران نشان از پیگیری این شرکت درباره کیفیت عملکرد 2020 داشت.

در خلال این بازدیدها مشخص شد که پیمانکاران ارائه دهنده خدمات در دو استان، حقوق کارکنان را به درستی پرداخت نکردند.

انتشار این موضوع با واکنش وزیر ارتباطات همراه شد؛ وی در اینستاگرام نوشت: وقتی حق‌الناس در جایی ضایع شد، زنجیره‌ای از تضییع حقوق شکل می‌گیرد؛ در بازرسی مدیران مخابرات ایران از پیمانکاران ارائه دهنده خدمات ۲۰۲۰، فعلا در دو استان، مشخص شده است که این پیمانکاران مثلا امسال از 1.7 میلیون حقوق مقرر کارکنان۲۰۲۰، حدود 1.2 میلیون به آنان پرداخت کرده‌اند، حقوق پرداخت نشده این سالها بایستی محاسبه و به کارکنان بازگردد.

بازدید مدیر عامل و هیئت مدیره  شرکت مخابرات به مراکز مختلف همچنان ادامه دارد و مدیران با سرکشی، کیفیت را با شاخص های سنجشی اندازه می‌گیرند.

به دنبال فعالیت های این شرکت در ضرب الاجل دو هفته ای، آذری جهرمی از پیگیری های مخابرات در پستی تشکر کرد.

وی در این پست اینستاگرامی نوشت: از سهامداران و مدیران مخابرات ایران و نیز سازمان تنظیم مقررات که با جدیت موضوع بهبود خدمات۲۰۲۰ را پیگیری کردند، ممنونم. این مهم باید با همین جدیت ادامه یابد. همچنین گزارش سایر اقداماتی که برای بهبود خدمات پشتیبانی از مشتریان که آغاز شده را منتشر کنند.

تعیین مهلت برای بازرسی از شرکت های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی و بررسی سریع موضوع توسط مخابرات نمونه خوبی از به نتیجه رسیدن چالش# گزارش_به_مردم است که می تواند ارتباط بین مسئولان با مردم را بهبود ببخشد.

انتهای پیام/