آغاز اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان تهرانی از امروز/ اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز از طریق قطار

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی تهران امروز در ناحیه مقاومت بسیج ابوذر منطقه ۱۹ تهران با حضور ۳۰۰ دانش‌آموز دختر از مدارس منطقه ۱۹ تهران برگزار شد.

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم اظهار کرد: امروز اردوی راهیان نور با حضور ۳۰۰ دانش‌آموز در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در مرحله اول ۲۶ اعزام دانش‌آموزان دختر به اردوهای راهیان نور انجام می‌شود که تا پانزدهم آذرماه ادامه خواهد داشت و با توجه به اینکه بعد از آن، زمان امتحانات دانش‌آموزان خواد بود، وقفه یک‌ماهه خواهیم داشت.

کریمی اضافه کرد: مرحله بعدی، ۱۹ اعزام دانش‌آموزان پسر خواهد بود و در مجموع با اعزام دانش‌آموزان دختر به اردوهای راهیان نور، ۴۵ اعزام در شهر تهران انجام می‌شود. 

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۵ هزار دانش‌آموز تهرانی در سال‌جاری به اردوهای راهیان نور می‌روند، گفت: هدف از برگزاری این اردوها، توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و پاسداشت ارزش‌هاست و اینکه این ارزش‌ها در دانش‌آموزان درونی شود و آنها به خودباوری برسند و استقامت را از کسانی که جانشان را دادند، بیاموزند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: تمام اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان تهران از طریق خطوط ریلی انجام می‌شود و تمام موارد امنیتی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:

اجتماعی