توریسم آموزشی در پژوهشگاه رویان/ خارجی‌هایی که در ایران دوره می‌بینند و به کشور خود برمی‌گردند

سید وحید عسگری مسئول روابط بین‌الملل پژوهشگاه رویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، درباره ابعاد درمانی و پژوهشی پژوهشگاه رویان در ایران و دنیا، اظهارداشت: مراکز مشابه رویان در دنیا در درجه اول از جنبه درمانی مورد توجه هستند که پژوهشگاه رویان هم به عنوان مرکز درمانی و هم به عنوان مرکز پژوهشی شناخته شده است.

وی ادامه داد: از این رو تلفیقی از بخش بین‌الملل و آموزش را در این پژوهشگاه راه‌اندازی ‌کرده ایم و هر دو هدف را به صورت موازی پیش می‌بریم. 

عسگری به راه‌اندازی بخش توریسم آموزشی در این پژوهشگاه اشاره کرد و اظهار داشت:‌ در پژوهشگاه رویان دوره‌های تابستانی و مدرسه تابستانی وجود دارد که پژوهشگاه از بین متقاضیان داخلی و خارجی و افراد و هیات‌هایی که ماهیت کارشان شبیه ما است، دانشجویانی را پذیرش می‌کند؛ این افراد دوره‌هایی را در ایران طی می‌کنند، آزمایش‌هایی را انجام می‌دهند و به کشور خود باز می‌گردند. 

مسئول روابط بین‌الملل پژوهشگاه رویان همچنین با اشاره به اقدامات در دستور کار در بخش آموزش، گفت: نتیجه اقداماتی که در بخش آموزش انجام می‌شود مقالاتی از همکاران رویان است که در مجلات معتبر جهانی چاپ می‌شوند و در دسترس هستند.

انتهای پیام/