پژوهشگاه ایران‌داک مسؤول تأمین آمار پژوهش‌ها در کشور شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاه خبرگزاری فارس، مسعود برومند معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم رونمایی از پایگاه اطلاعات دانش ایران و پایگاه اطلاعات اصطلاح‌نامه‌های علمی فنی در پژوهشگاه علوم وفناوری اطلاعات ایران اظهار داشت: وقتی به سازمان‌هایی می‌روم که دستاورد جدیدی برای عرضه دارند لذت می‌برم. 

وی گفت:‌ پژوهشگاه ایران داک از جمله این مجموعه‌ها است و ذات فناوری اطلاعات این است که همه از اطلاعات باخبر باشند و این بخشی از نظارت مردمی است.

معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: ارائه خدمت جدید در صورتی امکانپذیر است که سازمان‌ها ذینفعان خود را بشناسند و علاوه بر این نیازمند نگاه راهبردی و حضور نیروهای توانا و دارای انگیزه است.

برومند گفت: هر سازمانی که ذیل بودجه عمومی دولت فعالیت می‌کند باید ذینفعان خود را شناسایی کند و به آنها خدمت ارائه دهد که این امر نشان‌دهنده زنده بودن آن مجموعه است.

وی افزود: یکی از ذینفعان پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران دولت است و باید این سازمان دولتی محصولی را داشته باشد که کار دولت را تسهیل کند.

معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: با پروژه‌هایی که امروز در این پژوهشگاه معرفی شد این پژوهشگاه وظیفه تأمین اطلاعات و آمار لازم برای پژوهش‌های کشور را خواهد داشت و جایگاه بالاتری را برای پژوهشگاه رقم خواهد زد.

انتهای پیام/