ذاکری: اعتماد صنایع به دانشگاه موجب رونق تولید می‌شود

جبار علی ذاکری رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه ارائه خدمات اجرایی به سازمان ها و صنایع مقفول مانده است، گفت: دانشگاه می تواند با توجه به کارکرد و ماموریتی که دارد بسیاری از بن بست‌های صنایع و سازمان ها را با ارائه راهکار باز کند اما متاسفانه عدم اعتماد از سوی صنعت وجود دارد که به سراغ دانشگاه ها نمی آیند.

وی افزود: بسیاری از صنایع از بهره وری و تولید پایینی برخوردار هستند که باید برای افزایش رونق تولید خود چالش های صنعت خود را شناسایی کرده و از ظرفیت و پتانسیل دانشگاه استفاده بکنند.

ذاکری تصریح کرد: دانشگاه علم و صنعت ایران آمادگی دارد که به صنایع مختلف برای رفع چالش ها و مشکلات آنها کمک کند به طوری که در قالب یک تفاهم نامه دو طرفه، دانشگاه به تحقیق و شناسایی می پردازد که بعد از تایید شرکت درباره افزایش کارایی، تولید و رفع مشکلات ارتباط دانشگاه با صنعت از قالب تفاهم نامه به قرارداد تبدیل می شود.

 رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: از صنایع یا سازمان ها به دانشگاه اعتماد کنند بدون شک شاهد نتایج بسیار مطلوبی در کارایی و افزایش بهره وری و تولید خواهند بود.

انتهای پیام/