حجاب و عفاف باید در دانشگاه رعایت شود

سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اهمیت موضوع حجاب و عفاف گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر مثل همه جامعه نسبت به مسئله حجاب و عفاف حساس است و قوانین و مقررات مربوط به حجاب دانشجویان در هر سال تحصیلی ابلاغ می‌شود.

وی افزود: همه اقشار مختلف جامعه به خصوص دانشجویان و جامعه دانشگاهی باید به قوانین و مقررات حجاب و عفاف احترام بگذارند و آن را در محیط ها و مکان های عمومی رعایت بکنند.

معتمدی تصریح کرد: یکی از راه‌های مبارزه و نا امید کردن دشمنان جمهوری اسلامی پایبندی به اصول و احکام انقلاب و اسلام است امروز جامعه ما به خصوص قشر دانشگاهی باید بیش از گذشته به مسائل اعتقادی و دینی توجه کنند چراکه تضعیف ایمان و اعتقادات مردم به خصوص جوانان از اهداف شیطانی دشمنان است.

وی ادامه داد: مسئله حجاب از اهمیت بسزایی برخوردار است و نباید آن را سبک بشماریم در واقع دانشجوی با حجاب امروز کشور مانند مرواریدی همچون درون صدف می درخشد و نهادهای فرهنگی هرچه برنامه های فرهنگی را در قالب افزایش ایمان و اعتقادات جوانان اجراکنند باز هم کم است.

 رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیرگفت: مسئله حجاب و عفاف در دانشگاه از اهمیت زیادی برخوردار است و باید همه دانشجویان براساس قوانین و مقررات آن را رعایت کنند.

انتهای پیام/