رسانه‌های اجتماعی به شناخت بیشتر آسیا کمک می‌کنند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از شینهوا، نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد شبکه‌های اجتماعی منجر به شناخت بیشتر نیوزلند نسبت به آسیا شده است.

این نظرسنجی که در سال 2018 صورت گرفته و نتایج آن به تازگی منتشر شده بیانگر آن است که رسانه‌های اجتماعی در شناخت بیشتر آسیا نقش مؤثری دارند.

براساس بررسی صورت گرفته، جوانان نیوزلندی فعال در رسانه‌های اجتماعی بیش از همتایان خود نسبت به آسیا شناخت دارند.

این نظرسنجی که بیش از 2 هزار نفر را مورد پرسش و پاسخ قرار داده است، افزایش 33 درصدی بهبود نگاه نیوزلندی‌ها به آسیا را نشان می‌دهد.

بیش از 81 درصد افراد نیوزلند باور دارند روابط اقتصادی و فرهنگی آنها با کشورهای آسیا باید تقویت شود؛ 78 درصد آنها نیز فکر می‌کنند یادگیری یک زبان آسیایی برای کودکانشان مفید خواهد بود.

انتهای پیام/