فارس من/ پیگیری خواسته تعرفه‌های اینترنتی مخاطبان از وزیر ارتباطات

به گزارش  خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ظهر امروز در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه وزارت ارتباطات با وزارت آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: کمیته رجیستری در مورد ساماندهی بازار گوشی تلفن همراه دخالت کرده و این موضوع را پیگیری می‌کند و همچنین موضوع سفارش گوشی نیز از طریق این کمیته در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: این کمیته با کمک وزارت صنعت معدن و تجارت و سایر دستگاه‌ها به طور مرتب جلساتی را برگزار می‌کند تا بتواند به وضعیت گوشی تلفن همراه ثبات دهد، آخرین آمار و وضعیت ساماندهی گوشی تلفن همراه را باید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام و منتشر کند.

خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به منظور پیگیری سوژه مخاطبان در سامانه «فارس من» درباره کیفیت اینترنت و تعرفه‌های تلفن همراه از وزیر ارتباطات در این باره سؤال کرد.

آذری جهرمی در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس گفت: موضوع تعرفه گذاری برای مشترکان کم مصرف پیش از این پیگیری شده و قیمت متفاوت اینترنت برای این مشترکان ارائه شده و البته که این بسته‌ها با توجه به قیمت‌شان سرعت پایینی دارد و نارضایتی برای مشترکان را به وجود می‌آورند.

وی تاکید کرد:‌ ما باید تلاش کنیم بتوانیم کیفیت و سرعت اینترنت را بالا ببریم واین مسئله دغدغه اکثر مردم است و کسانی که در مناطق دور افتاده زندگی می‌کنند کیفیت عالی و سرعت بالای اینترنت را می‌خواهند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: به همین منظور ما تلاش می‌کنیم با حفظ قیمت کنونی کیفیت و سرعت بسته‌های اینترنتی را بالا ببریم.

انتهای پیام/