کتاب «نظریه اسلامی رشد انسان» رونمایی شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه شهید بهشتی، آیین رونمایی از کتاب «نظریه اسلامی رشد انسان» تألیف عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، امروز با حضور جمعی از دانشگاهیان و صاحبنظران در تالار پروین اعتصامی مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

سید حسن صدوق رئیس دانشگاه شهید بهشتی، سعیدرضا عاملی دبیر شورای انقلاب فرهنگی و جمیله علم الهدی رئیس پژوهشکده مطالعات علم و فناوری به ایراد سخنرانی پرداختند.

صدوق رئیس دانشگاه شهید بهشتی در سخنانی گفت: کتاب ارزنده «نظریه اسلامی رشد انسان» به دنبال قرارداد پژوهشی بین دانشگاه شهید بهشتی و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط علم الهدی تالیف شده است و زیربنای فکری در برای علم در دانشگاه ها فراهم خواهد آورد.

حجت الاسلام عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، کتاب «نظریه اسلامی رشد انسان» اثر ارزشمندی خواندو محصول تفکر جمعی دانست و اظهار داشت: این کتاب در 10 فصل و بصورت بین رشته ای تالیف شده است.

 جمیله علم‌الهدی در نشست رونمایی از کتاب نظریه اسلامی رشد انسان گفت: در این کتاب از اصول حکمت متعالیه به‌عنوان آخرین دستاوردهای فلسفه اسلامی بسیار استفاده شده است و با استناد با اصول حکمت متعالیه به تحقیق و بررسی در اقیانوس با عظمت قرآن کریم، احادیث ائمه معصومین و سایر آموزه‌های دینی پرداختیم.

انتهای پیام/