کلانتری: تشکل انقلابی نباید از تقوای الهی، دینی و سیاسی غافل شود

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در آیین اختتامیه دوره تشکیلاتی و آموزشی حیات طیبه در واحد همدان با بیان اینکه دانشجویان ایران اسلامی قرار است گامی بزرگ در راه انقلاب بردارند، گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین انقلاب مردمی جهان است. سیر تاریخی حرکت انقلاب اسلامی به مثابه قطاری است که حرکت کرده و در برخی از ایستگاه ها حزب یا تشکلی پیاده شده و یا افراد جدیدی سوار شدند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه هیچ انقلابی نمی توانست توده‌های مردمی عظیم را حرکت دهد، تصریح کرد: اگر افرادی به مبانی انقلابی و دینی پایبند، نباشند از این امتحانات سربلند بیرون نمی‌آیند.

کلانتری با تأکید بر اینکه آنقدر مسائل سیاسی امروز جهان پیچیده شده که آینده قابل پیش بینی نیست، اظهار داشت: نمی‌توانیم در دنیای امروز از نظر اقتصادی وابسته باشیم و به لحاظ فرهنگی جامعه را رها کنیم.

وی با بیان اینکه باید در برابر نقشه دشمن حساسیت داشته باشیم، خاطرنشان کرد: امروز دشمن به دنبال این است که مسلمین را به جان هم بیندازند و به آن بخندد، بنابراین مرزی بندی بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: تقوای دینی و سیاسی مهمترین شاخص است که اگر تقوای دینی و سیاسی وجود نداشته باشد، بالاترین مرتبه علمی نیز نمی‌تواند مسیر درست را مشخص کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: وقتی وارد تشکل شدیم، شهرت یافتیم، نمی‌توانیم به راحتی در هر حوزه ورود کرده و نظر بدهیم، قطعاً این مسیر به سر منزل مقصود نمی‌رسد.

 کلانتری ادامه داد: اگر بخواهیم تشکل انقلابی داشته باشیم نباید از تقوای الهی، دینی، سیاسی، غافل شویم چرا که چنین تشکلی است که می‌تواند بازوی انقلاب اسلامی باشد و به نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کند.

انتهای پیام/