ثبت نام دوره هشتم کلاس مجردها آغاز شد

به گزارش خبرنگار زنان و جوانان خبرگزاری فارس، حجت الاسلام شهاب مرادی با اعلام این مطلب افزود: «کلاس مجردها» عنوان سلسله جلساتی آموزشی با رویکرد تربیتی-مشاوره ای است که می توان آن را در قالب کرسی های آزاد اندیشی تعریف کرد.

وی ادامه داد: این دوره‌ها گفتگو محور بوده و بر پایه تعامل استاد و دانشجو اداره می شود. اغلب مباحث آن پیرامون سبک زندگی اسلامی، تفکر نقاد، و پاسخ به پرسش های مطروحه در حوزه مباحث اسلامی و اجتماعی است که در بیرون از دانشگاه پا گرفته است

به گفته شهاب مرادی با اینکه از ابتدا شرط تحصیلی برای شرکت در این کلاس وجود نداشته است، اما اکثریت جمعیت ۶۰۰ نفره آن را دانشجویان و یا فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی و تحصیلات تکمیلی تشکیل می دهند.

تا کنون ۷ دوره و در مجموع ۱۸۶ جلسه از این کلاس که به صورت کاملا رایگان است با حضور جوانان برگزار شده است و دوره هشتم نیز پس از طی فرآیند ثبت نام و گروه بندی‌ها آغاز خواهد شد.

شهاب مرادی یکی از نقات قوت این دوره را توجه به جوانان مطرح کرده و می‌گوید اگر جوانان حس کنند یک روحانی برای شنیدن سخن آنها وقت و حوصله دارد و پاسخ اقناعی منطقی را حق جوان می داند و صرفا قصد سخنرانی ندارد و برای آنها احترام قائل است، داوطلبانه جهت حفظ شرایط گفتگوی محترمانه می کوشند و برای یک زندگی بهتر، تلاش می کنند تا بیشتر و بهتر بیاموزند.

متقاضیان حضور در کلاس مجردها می‌توانند به سایت شخصی حجت الاسلام مرادی مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:

اجتماعی