کمک یک شرکت دانش بنیان به تحلیل داده‌های کسب وکار برای افزایش کارایی

به گزارش خبرنگار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فارس، پایش و تحلیل یکپارچه داده‌های شرکت از بزرگ‌ترین دغدغه‌های هر کسب و کاری محسوب می‌شود. به همین منظور یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور پایش و تحلیل یکپارچه داده‌های ناوگان مبتنی بر هوش مصنوعی و تحلیل داده، اقدامات خود را در جهت کسب این مهم برنامه‌ریزی کرده است.

این شرکت دانش‌بنیان با تحلیل رفتارهای ناهنجار سازمانی، پیش‌بینی تقاضا، جانمایی مراکز پخش و عملیات، طراحی بهینه عملیات چند مقصده، پردازش لحظه‌ای وقایع و هشداردهی آنلاین به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا 37 درصد کاهش هزینه داشته باشند.

علاوه بر این خدمات این شرکت 32 درصد کاهش مصرف سوخت و 25 درصد بهبود کارایی را برای شرکت‌ها داشته است.

فعالیت کسب و کارهای مختلف مبتنی بر هوش مصنوعی و تحلیل داده می‌تواند در حوزه خدمات شهری، خرده‌فروشی، بهداشت، بیمه، پخش، حمل و نقل و گردشگری ارائه شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌