نرم افزاری منطبق بر فرهنگ سازمانی ایران برای رهبری کسب وکار

به گزارش خبرنگار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فارس، یکی از موضوعات مهم در کسب و کارهای نوین رهبری این کسب و کارها است. یک شرکت دانش‌بنیان به منظور توسعه یکپارچه داده‌ها اقدام به ایجاد یک نرم‌افزار کرده است.

این نرم‌افزار به زبان فارسی است و منطبق با فرهنگ سازمانی ایران بومی‌سازی شده است. از مزایای این نرم‌افزار می‌توان به متدولوژی قدرتمند پیاده‌سازی پروژه و هزینه عملیاتی کمتر اشاره کرد. همچنین این نرم‌افزار قابلیت اتصال به سیستم‌ها و ماژول‌های تخصصی، تعریف قواعد کسب‌وکار، گزارش‌دهی پیشرفته و شبیه‌سازی سناریوهای کسب‌وکار را داراست.

این نرم‌افزار برای صنایع مختلف از قبیل بانک و بیمه، خودروسازی، انبارداری، واردات و صادرات، مخابرات و ارتباطات، معدن، هلدینگ و خدمات تولیدی توزیع و پخش و پروژه‌محور کاربرد دارد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌