درب دانشگاه تهران فردا به روی همه باز است

به گزارش خبرنگار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فارس، برنامه روزی با دانشگاه تهران با شعار «دانشگاه تهران، دانشگاه نخبگان» فردا ۷ مرداد از ساعت ۹ تا ۱۶ در پردیس و دانشکده‌های دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این برنامه ۱۷ واحد دانشگاهی تهران پذیرای دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها خواهند شد و با رشته‌های تحصیلی این دانشگاه، امکانات و تسهیلات آن برای دانشجویان آشنا می‌شوند.

این برنامه از سه سال پیش توسط دانشگاه تهران آغاز شده و بعد از برگزاری آزمون سراسری و پیش از انتخاب رشته دانش‌آموزان انجام می‌شود.

به گفته مجید سرسنگی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران بخشی از انتخاب رشته دانش‌آموزان درست نیست و دانش‌آموز پس از ورود به دانشگاه می‌بیند که تصوری که از رشته داشته با واقعیت یکی نیست.

به گفته وی، در سال‌های برگزاری این رویداد همواره استقبال بیشتر شده و امسال ۸۹۴۱ نفر از پیش برای بازدید ثبت‌نام کرده‌اند و  پیش‌بینی حدود ۲۰۰۰ نفر هم بدون ثبت‌نام بیایند و در مجموع احتمالا فردا ۱۰ هزار بازدیدکننده داریم.

وی خاطرنشان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تمامی واحدهایی که رشته کارشناسی دارند در پردیس مرکزی، کرج، پاکدشت و قم پذیرای دانش‌آموزان خواهند بود و بیشترین تمایل به بازدید به دانشکده‌های فنی، علوم و هنرهای زیبا بوده است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌