گسترش سریع شبکه نسل پنجم در شهرهای بزرگ آمریکا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، وریزون اعلام کرده که تا قبل از پایان سال 2019 میلادی خدمات مخابراتی نسل پنجم خود را در بیش از 30 شهر بزرگ آمریکا ارائه می‌دهد و در حال حاضر این خدمات را در شهرهایی همچون آتلانتا، دیترویت، ایندیناپلیس و واشنگتن دی سی فعال کرده است.

وریزون همچنین از رشد سریع تعداد مشترکان خدمات نسل پنجم خود خبر داده و مدعی شده که تعداد این مشترکان در برخی شهرهای آمریکا در عرض مدت کوتاهی دو برابر شده است.

وریزون برای ترغیب کاربران و مشترکان به منظور مهاجرت و استفاده از خدمات نسل پنجم این خدمات را در برخی مناطق عمومی مانند استادیوم ها، پارک ها و محوطه های دانشگاهی ارائه می دهد تا عموم مردم با مزایای استفاده از خدمات یادشده آشنا شوند.

شیکاگو، مینیاپلیس، دنور و پروویدنس و سنت پاول تازه ترین شهرهایی هستند که خدمات نسل پنجم وریزون در آنها در دسترس قرار گرفته است. در حال حاضر گوشی های محدودی با این فناوری پرسرعت و با کیفیت سازگاری دارند که از جمله آنها می توان به گوشی های گالکسی اس 10 سامسونگ، وی 50 تین کیو ال جی، اینسیگو مای فای، موتو زد 3 و زد 4 اشاره کرد.

انتهای پیام/