روند رو به کاهش ورزش میان آمریکایی‌ها

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیلی‌میل، نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد آمریکایی‌ها بیشتر می‌نشینند و کمتر ورزش می‌کنند. 

این بررسی که توسط محققان دانشگاه آیووا صورت گرفته بیانگر آن است که ساعات نشستن آمریکایی‌ها افزایش یافته و حالا آنها یا به دلایل کاری یا استفاده از گجت‌های هوشمند بیشتر می‌نشینند و کمتر ورزش می‌کنند. 

پژوهش اخیر به خوبی نشان می‌دهد باوجود آنکه دولت در تلاش است تا نرخ سلامت عمومی را افزایش دهد و آنها را به تحرک فیزیکی و ورزش کردن وا دارد، اما مردم علاقه‌ایی به ایجاد تغییر ندارند.

براساس آمارهای موجود، در سال 2008 بیش از یک پنجم آمریکایی‌ها گزارش دادند که روزانه حدود 6 ساعت می‌نشینند و طبیعی است که این آمار درباره دانشجویان و دانش‌‌آموزان حتی بالاتر باشد.

نتایج این بررسی در مجله JAMA Network Open منتشر شده و تأکید می‌کند، سلامت مردم آمریکا در وضعیت خوبی نیست و چاقی و عدم تحرک فیزیکی آنها را مستعد ابتلا به بیماری‌های مختلف کرده است.

کاترینا پیرسی محقق ارشد این مطالعه از دانشگاه ایووا می‌گوید: «در حال حاضر 25 درصد بزرگسالان هیچ گونه تحرکی ندارند؛ هر اقدامی که منجر به بهبود شرایط شود مفید است».

انتهای پیام/