فارس من| نصب دوربین برای امنیت بیشتر خوابگاه شهید مطهری دانشگاه تهران

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سوژه‌هایی از یکی از خوابگاه متاهلی دانشگاه تهران با عنوان «مشکلات خوابگاه متاهلین دانشگاه تهران شهید مطهری» در سامانه فارس من ثبت شده است که با گذشت زمان تعداد امضاهای این سوژه افزایش یافته و در نتیجه خبرنگار فارس اکنون بار دیگر این سوژه را با مسؤول مربوطه مطرح کرده است

ناامنی فضای اطراف خوابگاه، نظافت نامناسب محیط خوابگاه، سرقت از ماشین دانشجویان از مشکلات این خوابگاه عنوان شده است.

حسن به نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس در پیگیری نارضایتی دانشجویان از نظافت و امنیت خوابگاه شهید مطهری و اقدامات انجام شده پس از پیگیری اول،‌ اظهار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: تامین امنیت اطراف مربوط به نیروی انتظامی است و امنیت اطراف محله ارتباطی به دانشگاه ندارد. منطقه سعادت آباد هم حداقل امنیت‌هایی را دارد و طبیعی است که گاهی ممکن است در برخی مناطق امنیت کمتر یا بیشتر باشند.

* نصب دوربین در محوطه خوابگاه

وی در پاسخ به دزدی از خودروی دانشجویان، گفت: مشکل دزدی از خودروهایی که بیرون پارک هستند در کل کشور وجود دارد و در اطراف دانشگاه ما هم هست. درباره امنیت محله چون مسؤولیت با پلیس است دانشگاه نمی‌تواند رأسا اقدامی انجام دهد و تنها کاری که می‌توانستیم انجام دهیم این بود که در آنجا دوربین نصب کنیم که این کار را انجام دادیم.

*خوابگاه نقاشی شد

وی درباره نظافت خوابگاه، گفت: در بحث نظافت، خوابگاه در تابستان نقاشی شده و مشکلی در این باره وجود ندارد. نظافت هر روز انجام می‌شود و البته وضعیت نظافت، بستگی به زمان بازدید هم دارد.

به نژاد پیشنهاد کرد: دانشجویان مشکلات خود را با مدیریت خوابگاه‌ها و دانشگاه‌ در میان بگذارند یا با نماینده دانشجویی مطرح کنند.

به گزارش فارس، به‌نژاد چندی پیش از انتخاب نماینده دانشجویی در شورای متاهلان خوابگاه‌ دانشجویی این دانشگاه برای ارائه نظرات دانشجویان خبر داده بود.

انتهای پیام/