فارس من| فرزندان اساتید دانشگاه برای نقل و انتقال باید آخرین امتیاز رشته خود را کسب کنند

 به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» سامانه ‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری فارس این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع «امتیازهای ناعادلانه‌ فرزندان اساتید دانشگاه را لغو کنید» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت‌وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران خبرگزاری فارس برحسب وفای به عهد این موضوع را پیگیری کردند.

عماد فاطمی زاده معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف درباره موضوع «امتیازهای ناعادلانه‌ فرزندان اساتید دانشگاه را لغو کنید» گفت: این موضوع که گفته می‌شود فرزندان اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه ها به راحتی دانشگاه خود را تغییر می‌دهند و ناعادلانه است صحبت درستی نیست چراکه همه مراحل مربوط به دانشجویان قانونی و براساس ضوابط است.

وی افزود: قانون و ضوابط دانشگاه و همچنین براساس  دستورالعمل وزارت علوم اجازه تغییر دانشگاه را حتی به فرزندان اساتید را نمی‌دهد چرا که برای نقل و انتقال دانشجویان یکسری ضوابط وجود دارد که اگر دانشجو شرایط را داشته باشد دانشگاه خود را تغییر می دهد.

معاون دانشجویی دانشگاه شریف تصریح کرد: فرزندان اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه ها در صورت تغییر دانشگاه خود باید 85 تا 90 درصد آخرین امتیاز رشته تحصیلی خود را کسب کرده باشد تا بتواند نسبت به تغییر دانشگاه اقدام کند.

فاطمی زاده ادامه داد: اساتید و فرزندان آنها هم براساس قوانین و ضوابط آموزش عالی رفتار می‌کنند و هیچ گونه ناعدالتی وجود ندارد.

انتهای پیام/