671 برنامه عملیاتی در 30 مرکز دانشگاه فنی و حرفه‌ای اجرا می‌شود

ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به وجود 173 دانشکده در سراسر کشورگفت: این دانشگاه برای بروز رسانی کیفیت آموزشی در سال تحصیلی جدید 17 راهبرد تعریف کرده است که در قالب 671 برنامه عملیاتی اجرا می شود.

* موفقیت آموزش عالی در آموزش مهارتی است

وی افزود: به عقیده من موفقیت آموزش عالی در آموزش مهارتی است که در این راستا دانشگاه طی 3 سال گذشته نسبت به تجهیز کارگاه های خود فعالیت های خوبی انجام داده است به طوری که در سال 94-95 مبلغ 12 میلیارد تومان هزینه شده بود که در سال های 95-96  مبلغ 201میلیارد بودجه به تجهیزات کارگاهی اختصاص یافت که در سال 96-97 این مبلغ به 441 میلیارد تومان رسید که نشان از رشدو اهمیت مهارت افزایی دانشجویان دارد.

* امضاء 12 تفاهم نامه  با استانداران 

صالحی عمران تصریح کرد: یکی از فعالیت های خوب دانشگاه امضاء 12 تفاهم نامه  با استانداران برای بازسازی و بروز رسانی تجهیزات کارگاه ها و آزمایشگاه هااست که پیش  بینی می شود 90 میلیارد در این بخش بتوانیم هزینه کنیم.

* هدف دانشگاه افزایش کیفیت آموزشی است 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: امسال هدف دانشگاه افزایش کیفیت آموزشی است که در این رابطه چندین برنامه توانمند سازی برای اساتید خواهیم داشت.

انتهای پیام/