فارس من| پرونده تخریب منازل ده‌ونک در حال پیگیری است

  به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» سامانه ‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری فارس این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع « تخریب منازل ده ونک توسط دانشگاه الزهرا(س)» را در مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت‌وگو با مسؤولان دانشگاه فنی و حرفه‌ای شدند که خبرنگاران خبرگزاری فارس برحسب وفای به عهد این موضوع را پیگیری کردند.

مهناز ملانظری رئیس دانشگاه الزهرا(س) درباره موضوع « تخریب منازل ده ونک توسط دانشگاه الزهرا(س)، گفت: این موضوع همچنان در حال پیگیری از سوی دانشگاه الزهرا(س) است و در صورتی که به نتیجه مشخصی در این باره برسیم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی افزود: در حال حاضر موضوع پرونده تخریب منازل ده ونک توسط دانشگاه الزهرا(س) توسط دانشگاه در حال پیگیرس است و همچنان منتظر نتیجه در این مورد هستیم.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای تصریح کرد: زمانی که موضوع تخریب منازل ده ونک توسط دانشگاه الزهرا(س) به مرحله قابل قبولی برسد رسانه‌ها را در جریان قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/