فارس من| مطالبات وامی ویژه دانشجویان دکتری پرداخت شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاه خبرگزاری فارس، کاربران فارس من با ثبت سوژه‌ای درخواست کرده‌اند که «صندوق رفاه دانشجویان نسبت به پرداخت به موقع وام ویژه دانشجویان دکتری اقدام کند».

ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال، اظهار داشت: مطالبات وام‌های دانشجویان دکتری انتقالی از سال 97 به سال 98 انجام شده و پرونده این مطالبات بسته شده است.

وی توضیح داد: از ابتدای مهر 97 وام آن دسته از دانشجویان دکتری که پرونده پر کرده‌ بودند را حداکثر تا سه ماهه اول سال 98 پرداخت کرده‌ایم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت:‌ در مواردی که مسئولیت به عهده صندوق رفاه دانشجویان بود کار را انجام داده‌ایم و در مواردی که به عهده بانک توسعه تعاون بود مقداری اختلال به وجود آمده بود که شخصاً‌ چند بار با مدیرعامل و مدیران ارشد این بانک مذاکره کرده‌ام و اکنون مشکل تقریباً حل و فصل شده است و مشغول پرداخت وام‌ها هستند.

مطیعی گفت:‌ در نتیجه در حال حاضر هیچ پرونده‌ وامی از دانشجویان دکتری معطل نمانده مگر اینکه نقصی در پرونده بوده است که اگر هر چه سریع‌تر نقص مدارک را برطرف و پرونده را ارسال کنند، پیگیری می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آمادگی لازم برای پرداخت وام در صندوق رفاه دانشجویان و بانک توسعه تعاون وجود دارد و در تأمین منابع مشکلی نداریم، اما اگر کسی مدعی است که پرونده کاملی داشته و وام را نگرفته حتما مراجعه کند و موارد این چنینی را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/