به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، یکی از موضوعاتی که با پیشرفت کسب وکارهای اینترنتی اهمیت ویژه ای پیدا میکند،نظارت بر این کسب وکارهاست.تعدادی از مخاطبان در سامانه «فارس من» به دنبال نظارت بیشتر بر کسب وکارهای اینترنتی بودند که این موضوع پیگیری شد.
این مخاطبان اعلام کردند:« تاکسی های اینترنتی با وجودآنکه مزایای زیادی برای مردم داشته ولی برای عده ای از مردم باعث در خطر افتادن کسب و کار و زحمت چندین ساله و نداشتن امنیت شغلی شده است. بهتر است مسؤولان مربوطه تصمیمی اتخاذ کنند که هم مردم از مزایای تاکسی های اینترنتی استفاده کنند هم رانندگان حقشان ضایع نشود»
موضوع نظارت بر کسب وکارهای اینترنتی را از رضا الفت نسب عضو هیأت مدیره و سخنگوی جهادی کسب و کارهای مجازی، مؤسس و عضو هیأت مدیره انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی پیگیری کردیم.
رضا الفتنسب عضو هیأت مدیره و سخنگوی جهادی کسب و کارهای مجازی، مؤسس و عضو هیأت مدیره انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی در گفتوگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، درباره فرایند ثبت شکایت در سایت اتحادیه کسب و کارهای مجازی گفت: این فرایند یک فرایند کاملا ساده است و خریداران محصولات اینترنتی از سایتهای دارای مجوز اتحادیه میتوانند در صورت بروز مشکل، ابتدا موضوع را از طریق خود سایت خریدار محصول پیگیری کنند.
بررسی شکایت خریداران کسب وکار اینترنتی در 5 روز
وی افزود: در صورتی که از آن طریق به نتیجه نرسیدند، با مراجعه به سایت اتحادیه کسب و کارهای مجازی و انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی میتوانند شکایت خود را ثبت کنند تا این موضوع از طریق ما پیگیری شود.
الفتنسب تصریح کرد: زمان پیگیری شکایتها در سایت اتحادیه تا پنج روز کاری است و طی این پنج روز سایت اینترنتی فروشنده فرصت دارد تا پاسخ مناسب را به اتحادیه ارسال کند.
وی تأکید کرد: دقیقا همان روزی که افراد شکایت خود را ثبت کنند، اپراتورهای ما به کسب و کارها موضوع را اطلاع میدهند و منتظر توضیح آنها هستند.
لازم به ذکر است، اتحادیه کسب وکارهای اینترنتی بر فعالیت این کسب وکارها نظارت دارد.
انتهای پیام/