وام ویژه شهریه برای دانشجویان پیام نور/ اساتید وام 200میلیونی مسکن می گیرند

حجت‌الله صیدی مدیر عامل بانک صادرات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه مهمترین بخش در توسعه ، مقوله آموزش است، گفت: بانک صادرات ایرات در طول زمان فعالیت خود در توسعه کشور نقش‌آفرینی کرده و برای رونق تولید گام های خوبی برداشته است، یکی از گام‌هایی که بانک صادرات در تعالی آموزش عالی برداشته، رفع بخشی از بار مالی کارکنان و اساتید دانشگاهی است به طوری که  تعداد زیادی از اساتید و اعضای هیأت علمی می‌توانند تسهیلات خوبی را برای کمک خرید مسکن دریافت کنند.

* وام مسکن ۲۰۰ میلیونی برای اعضای هیأت علمی پیام نور

وی افزود: یکی از گام‌هایی که بانک صادرات در تعالی آموزش عالی برداشته ، رفع بخشی از بار مالی  اساتید دانشگاهی است به طوری که  تعداد زیادی از اساتید و اعضای هیأت علمی می‌توانند تسهیلات خوبی را برای کمک خرید مسکن  به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۰ ماهه دریافت کنند.

صیدی اضافه کرد: امسال قشر عظیمی از کارکنان دانشگاهی می‌توانند تحصیلات مختلفی را از بانک دریافت کنند به طوری که این افراد می توانند تسهیلاتی را با نرخ ترجیحی ۱۳ درصد و تا سقف ۵۰ میلیون تومان دریافت کنند.

* میزان پرداخت وام دانشجویی در بانک صادرات

مدیر عامل بانک صادرات ایران گفت: این بانک تسهیلات ویژه ای را برای پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور در نظر گرفته است، به طوری که برای مقطع کارشناسی ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وام می دهد و برای کارشناسی ارشد ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در برای مقطع دکتری هم ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تسهیلات پرداخت می شود.

* صدورکارت بانکی ویژه دانشگاهیان

وی در پایان گفت: بانک صادرات ایران برای خانواده بزرگ دانشگاه پیام‌نور کارت‌های بانکی ویژه‌ای را صادر می‌کندکه به غیر از استفاده عمومی آنها بتوانند استفاده اختصاصی داشته باشند.

انتهای پیام/