4هزار دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی کربلایی می شوند

سید احمدرضا پیش بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به مشارکت این دانشگاه در اعزام دانشجویان به عتبات گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی با استقرار 3 موکب در مرزهای چزابه، مهران و سیستان و بلوچستان فعالیت خدماتی و فرهنگی دارد به طوری که در موکب مرز چزابه به دانشجویان دختر خدمات رفاهی داده می شود و در مرز مهران نیز زائران عتبات از خدمات موب دانشگاه بهره مند خواهند شد و در نهایت در مرز سیستان و بلوچستان نیز دانشگاه علمی کاربردی از زائران کشورهای پاکستان و افغانستان استقبال می کند.

* 4 موکب دانشگا در مرز خسروی فعال می شود

وی افزود : دانشگاه علمی و کاربردی امسال برای نخستین بار چهارمین موکب خود را در مرز خسروی راه اندازی خواهد کرد در آنجا دانشجویان واحد های استانی خدمات رفاهی ارائه خواهند داد.

* امتحانات دانشجویان لغو شده و مرخصی تحصیلی می گیرند

پیش بین تصریح کرد: به دانشجویانی که در واحدهای استانی به عتبات اعزام می شوند مرخصی تحصیلی می دهیم و همچنین امتحانات آنها لغو شده و در تاریخ دیگری برگزار خواهد شد این در حالی است که امسال واحد های استانی دانشگاه علمی کاربردی برای اعزام دانشجویان زیارت اولی تسهیلات رفت و برگشت به عتبات را در نظر گرفته اند.

* بیش از30 دستگاه اتوبوس برای انتقال دانشجویان به کربلا

وی اضافه کرد: در مراکز دانشگاه علمی کاربردی در هر استان یک اتوبوس برای انتقال دانشجویان وجود دارد که در مجموع بیش از30 دستگاه اتوبوس دانشجویان را از مرزهای مختلف کشور به کربلا منتقل می کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: زمان اعزام دانشجویان به عتبات  10 روز قبل از روز اربعین انجام می شود.

انتهای پیام/