فارس من| پیگیری مشکل حقوق تاکسی‌های اینترنتی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، تعدادی از مخاطبان در سامانه«فارس من» از مشکلات پرداخت حقوق توسط تاکسی‌های اینترنتی گلایه داشتند. این مخاطبان اعلام کردند:« کرایه کم رانندگان تاکسی‌های اینترنتی جوابگوی مخارج خانواده نیست و حتی همین حقوق نیز با تأخیر بدست ما می رسد که یکی از دلایل آن، واریز اینترنتی مسافران است»

برای پیگیری این موضوع با رضا الفت‌نسب عضو هیأت مدیره و سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی گفت وگو کردیم.

رضا الفت‌نسب عضو هیأت مدیره و سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی، مؤسس و عضو هیأت مدیره انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، درباره فعالیت تاکسی‌های اینترنتی اظهار کرد: نزدیک به ۸۰ درصد پرداخت‌ها در تاکسی‌های اینترنتی به صورت نقدی انجام می‌شود و تنها 20 درصد این پرداخت‌ها آنلاین است.

زمان‌بر بودن تسویه با رانندگان

وی افزود: برخی از شرکت‌ها اقداماتی کردند که می‌توان به صورت آنی هزینه سفر را تسویه کرد، اما برخی از این شرکت‌ها هنوز از سیستم واریز شاپرک استفاده می‌کنند که استفاده از این سیستم برای تسویه با راننده، زمان بیشتری را می‌طلبد. 

الفت‌نسب تأکید کرد: اگر راننده‌ای بیش از ۴۸ ساعت از انجام سفرش گذشته باشد و مبلغ خود را دریافت نکرده باشد، می‌تواند به ما اعلام کند تا از طریق اتحادیه کسب و کارهای مجازی این موضوع رسیدگی شود.

لازم به ذکر است، اتحادیه کسب وکارهای اینترنتی شکایات مربوط به کسب و کارهای مجازی را در ۵ روز کاری پیگیری می‌کند و نتیجه را اطلاع می‌دهد.

انتهای پیام/