به گزارش خبرنگار گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین علی ذوعلم رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در یازدهمین گردهمایی معاونین پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اظهار کرد: علی رغم جایگاه اثر گذار پژوهش و علیرغم مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که اساسا پژوهش و تحلیل را نقطه آغاز برای تعلیم و تربیت تلقی کرده است در وزارت آموزش و پروش از این نقطه فاصله زیادی داریم و جایگاه پژوهش به خوبی تعریف نشده است.
وی در ادامه گفت: باید به وسیله پژوهش نقطه تحرک جدیدی را در آموزش و پرورش رقم بزنیم.
ادامه دارد....