عاملی انتصاب وزرای جدید وزارت آموزش و پرورش و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری را تبریک گفت

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب حاجی میرزایی وزیر جدید آموزش و پرورش و وزیر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را تبریک گفت.

در متن این پیام‌ها آمده است:
«حُسن اعتماد رئیس جمهور محترم و نمایندگان محترم ملت به جنابعالی و رای اعتماد به عنوان وزیر آموزش و پرورش را صمیمانه تبریک عرض می کنم.
حضور جنابعالی در مدیریت نهاد مهم و حساس آموزش و پرورش فرضت مغتنم و ارزشمند است که به حول و قوه الهی می‌تواند موجب جهش و پیشرفت روزافزون این نهاد در مسیر تحقق سند راهبردی تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد.
انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان وزیر آموزش و پرورش و همچنین عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی را تبریک گفته و دوام توفیقات الهی در خدمت به نظام مقدس جمهوری را برای آن برادر ارجمند مسئلت دارم.»

«حُسن اعتماد رئیس جمهور محترم و نمایندگان ملت و رای اعتماد به شما عنوان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.
حوزه مهم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مدیریت راهبردی حوزه فرهنگ نقش مهم و به‌سزایی دارد و در سند نقشه مهندسی فرهنگی به عنوان سند اصلی و بالادستی حوزه فرهنگ، جایگاه مهمی به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اختصاص پیدا کرده است.
مجددا انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را تبریک عرض کرده و دوام توفیقات الهی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای آن برادر ارجمند مسئلت دارم.»

انتهای پیام/