آسمان صاف در پایتخت و خنکای هوا در کشور

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت:‌ در 2 روز آینده در سواحل خزر خصوصاً غرب دریای خزر شاهد بارش باران هستیم، روز جمعه بارش‌ها در این مناطق کاهش می‌یابد اما از روزهای شنبه و یکشنبه شاهد افزایش بارندگی در این مناطق هستیم.

وی افزود: در سه روز آینده در برخی مناطق اردبیل، ارتفاعات البرز شرقی، استان‌های تهران و سمنان و شمال آذربایجان شرقی در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی سازمان هواشناسی بیان کرد: همچنین روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه پیش‌ِرو در ارتفاعات گلستان و شمال آذربایجان غربی بارش پراکنده باران خواهیم داشت.

گودرزی افزود: در سه روز آینده با توجه به افزایش شدت وزش باد در جنوب خوزستان و شرق کشور خصوصاً زابل گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی سازمان هواشناسی اضافه کرد: در ‌2 روز آینده مرکز و شمال خلیج فارس مواج است. 

وی اظهار داشت: فردا اهواز با بیشینه دمای 46درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان است و تا یکشنبه آینده بیشینه دمای اهواز به 41 درجه کاهش می‌یابد؛ همچنین شهرکرد فردا با کمینه دمای 6 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان تا یکشنبه آینده به 4 درجه بالای صفر کاهش می‌یابد.

گودرزی گفت: آسمان پایتخت فردا صاف پیش‌بینی می‌شود و این شرایط تا اوایل هفته آینده ادامه دارد، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران به ترتیب 33 و 22 درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها:

اقتصادی