تشکل های دانشجویی پتانسیل خوب دانشگاه شهید بهشتی است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت السلام پورذهبی رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی در مراسم معارفه سعدالله نصیری قیداری و تکریم سید حسن صدوق که صبح امروز در محل مرکز همایش های  دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد؛ گفت:  به سرعت نزدیک به سه سال از فعالیت های خوب صدوق گذشته است که در مسائل فکری ؛ ذهنی و آموزشی خوب درخشیدند.
وی افزود:هر کس در جمهوری اسلامی مسؤولیت می گیرد باید بیش از گذشته فعالیت گسترده تری انجام دهد و مسائل فرهنگی را مورد توجه قرار دهد.
رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد: چند مورد درباره شروع فعالیت آموزشی اشاره می کنم که اول برای سربلندی هر کاری به خصوص در علم باید تلاش مضاعف کرد و اینکه برای مرجع بودن باید ۴خصلت داشت یکی عفت و پاکدامنی و دومی ادب سوم  علم و چهارم نو آوری است.
وی افزود:هرکس سمت می گیرد باید برای پیشرفت دیگران تلاش شود و ادامه فعالیت های مدیر قبلی را دنبال کند از طرفی باید بگویم این دانشگاه دارای ظرفیت زیادی است مثل بسیج اساتید؛ دانشجویان و کارکنان و تشکل های دانشجویی پتانسیل بالقوه ای بوده که می تواند دانشگاه را در انجام رسالت های خود کمک کرده و نقش محوری دارند. 
انتهای پیام/