بررسی وضعیت نصب کنتورهای هوشمند آب و برق روی چاههای کشاورزی

مدیرعامل پس از موفقیت در جشنواره شهید رجایی تشریح کرد؛


سه محور فعالیتی توانیر که مورد توجه ملی قرار گرفت


شرکت توانیر موفق به کسب رتبه برتر شاخصهای اختصاصی و همچنین رتبه برتر میزان رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاههای اجرایی در جشنواره شهید رجایی سال 98 شد.

مهندس متولی‌زاده مدیرعامل شرکت توانیر با اعلام مطلب فوق افزود: در این دوره از ارزیابی‌ها عملکرد شرکت توانیر در شاخصهای اختصاصی در سه محور انتقال، توزیع و اقتصاد برق مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته وی افزایش ظرفیت پستهای انتقال و فوق توزیع، سطح آمادگی شبکه انتقال، سطح آمادگی شبکه فوق توزیع و تکمیل و بهره‌برداری از نیروگاههای تولید پراکنده از عناوین مورد بررسی در محور انتقال بود که براساس برنامه‌های سالانه و ابلاغیه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ازسوی دبیرخانه جشنواره شهید رجایی مد نظر قرار گرفت.

وی افزود: در بخش توزیع، عملکرد شرکت در زمینه ظرفیت منصوبه جدید نسبت به تعداد مشترکان جدید، کاهش مدت خاموشی به ازای هر مشترک ، تلفات در شبکه توزیع، نصب کنتورهای هوشمند برق و نصب کنتورهای هوشمند آب و برق بر روی چاههای کشاورزی بررسی شد.

مدیرعامل شرکت توانیراضافه کرد: در بخش اقتصاد برق نیز سهم جذب از سایر منابع مالی به کل منابع مالی جذب شده ، سهولت کسب و کار کشور در شاخص دسترسی به برق و متوسط وزنی عملکرد سالانه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی وزارت نیرو مورد بررسی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: شرکت توانیر در شاخص میزان رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاههای اجرایی نیز موفق به کسب رتبه برتر شد.

گفتنی است در این دوره از ارزیابی‌های جشنواره شهید رجایی و بر اساس نتایج اجرای طرح سنجش میزان رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاههای اجرایی در سال 97 ، شرکت توانیر به عنوان دستگاه­های برتر در محور رضایتمندی مردم معرفی شد.

این طرح از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و با همکاری مرکز آمار ایران انجام شد و بر اساس تحلیل و بررسی نتایج حاصله، شرکت توانیر در میان دستگاههای اجرایی در سطح ملی ، حائز رتبه برتر و شایسته تقدیر شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:

اقتصادی