امیر حاتمی: حمایت وزارت دفاع از تجاری سازی طرح‌های فناوری

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم امضای تفاهم نامه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: با معاونت علمی همکاری دیرینه ای داریم و از آثار مستقیم و غیرمستقیم این همکاری ها بهره مند هستیم.

وی افزود: ستاری از یاران صدیق  فناوری دفاعی است و بر اساس این تفاهم نامه الگوی جدیدی را برای همکاری ها توسعه می دهیم که از طریق آن اتفاقات خوبی هم در صنعت دفاعی رخ می دهد.

حاتمی ادامه داد: ما هم سعی می‌کنیم حمایت های بیشتری بخصوص در بخش قانونی، مالی و کمک به بخش تجاری سازی طرح ها داشته باشیم.

وی گفت: امروز از علم و فناوری شرکت‌های دانش بنیان به صورت بخشی به خوبی استفاده می شود و تلاش کردیم بصورت تجمیعی و تمرکزی از این ظرفیت استفاده کنیم، اما هنوز در ابتدای این راه هستیم امیدواریم به سمتی برویم که از خزانه بزرگ علم و فناوری استفاده کنیم.

وزیر دفاع گفت: بخش دفاع توانایی دارد تا به عنوان پیشرو حداقل در زمینه خودش عمل کند و در صنایع دفاعی این اتفاق رخ داده است.

وی افزود: امیدوارم این تفاهم‌نامه نقطه عطفی برای مجموعه های دانش بنیان و صنعتی کشور باشد و حرکت سریع‌تر و بااهمیت تری برای مجموعه دفاعی و اقتصادی کشور داشته باشیم چون هر دوی اینها مکمل یکدیگر هستند.

وزیر دفاع گفت: دشمنان در راس انها امریکا تمام تلاش خود را کردند که ما را حتی از حقوق اولیه محروم کنند و به شکل ظالمانه ای در سایه تروریسم اقتصادی حقوق ما را ضایع کردند و اسم آن را هم کمک به مردم ایران گذاشتند اما با کمک و همت جوانانمان تلاش می کنیم آنچه نیاز داریم خودمان بسازیم و باید بتوانیم پا به پا پیش برویم و نیاز اینده بخش دفاع و بخش های اقتصادی و غیره را تامین کنیم.

وی افزود: امیدواریم ملت عزیز از میوه شیرین همکاری های بخش های مختلف بهره مند باشند.
انتهای پیام/