گام دوم انقلاب راهگشای مسایل مختلف کشور است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها در نشست روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و موسسات پژوهشی سراسر کشور که صبح امروز در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد ؛گفت: فضاهای حسینی در دانشگاه ها قابل توجه بود چراکه از نظر معنوی  و برگزاری مراسم سوگواری امام حسین ( ع ) در دانشگاه ها بی نظیر بودند.امسال ۲نشست داشتیم که نخستین جلسه همکاری با دولت بود و امروز جلسه هم اندیشی دانشگاه ها است که مساله بودجه از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: خط دشمن ناامید کردن مردم است و تلاش دارند با فشار امنیتی و بودجه ای مردم را به خیابان بکشند.

حجت الاسلام رستمی ادامه داد: ۵۳ماه کشور یمن با دشمنان در حال مبارزه است، اما امروز اتفاق سقوط پهباد امریکایی و نفت کش توقیف شده انگلیسی تاثیر بدی بر پیکر دشمنان وارد کرده است.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها یادآور شد: در تغییر رویکرد مقوله برجام موفق عمل کردیم و دشمنان برخلاف تصور نتوانستند فشارهای خود را بر کشور تحمیل کنند. تشکل های دانشجویی هم خوب عمل کردند و در ایام اربعین دانشجویان با حضور خود بسیاری از نقشه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

وی ادامه داد: گام دوم انقلاب راهگشای امروز مسایل مختلف کشور است و مخاطبان گام دوم جوانان هستند که در این بیانیه نخستین توصیه بر علم و فناوری است.

رستمی گفت: راهبرد اخلاق و معنویت مورد تاکید مقام معظم رهبری است که باید همه دانشگاه ها به آن توجه کنند چراکه شاخص مطالبات رهبری است.

وی افزود:  از گروه های خودجوش و جوانان مومنه باید حمایت شود، همچنین باید با عوامل مخل با فضای معنوی در دانشگاه ها برخورد شود و باید از فعالیت مروجان بی دینی  جلوگیری کرد.

انتهای پیام/