ابراز خرسندی رئیس بخش CNS دفتر منطقه‌ا‌ی ایکائو در قاهره از‌ مخابرات و ناوبری هوایی ایران‌

‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مونا النداف، روز گذشته از فعالیت بخش‌های مختلف اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی شامل AFTN (مرکز ارتباط مخابراتی با کشورهای منطقه)، واحد راهبری و پشتیبانی، دیتا سنتر(واحد ذخیره اطلاعات و سرورها) و SOC (مرکز عملیات امنیت سایبری) بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید ‌عنوان کرد: هدف من از سفر به ایران آشنایی با مجموعه عملیات هوانوردی این کشور است، ایران یکی از مهمترین کشورهای منطقه در حوزه هوانوردی است که بار ترافیک هوایی بالایی دارد.

رئیس بخش CNS دفتر منطقه ای قاهره افزود: در بازدید از اداره ‌کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی بسیار تحت تاثیر فعالیت همکاران در این مجموعه قرار گرفتم که با وجود مشکلات وارد شده نرم افزارهای مختلف را طراحی کرده اند و برای خودکفایی این حوزه تلاش می‌کنند.

وی با تاکید بر فعالیت‌های خوب انجام شده در حوزه ناوبری هوایی ایران بیان کرد: همه تلاش خود را برای حمایت هرچه بیشتر از صنعت هوانوردی ایران به کار می‌برم.

مونا النداف ‌گفت: با توجه به نیازهای هوانوردی منطقه لازم است هرچه سریع‌تر سامانه AMHS (سامانه پیشرفته انتقال پیام های هوانوردی) در ایران پیاده سازی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:

اقتصادی