کاهش بارش‌ها از امشب در استان‌های ساحلی خزر/سرما در شرق و شمال شرق

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: تا بعدازظهر امروز در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان بارش باران ادامه دارد و از اوایل امشب میزان بارش‌ها در این مناطق کاسته می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز همچنین شاهد بارش پراکنده در برخی نقاط خراسان شمالی، شمال آذربایجان شرقی، ارتفاعات خراسان رضوی، برخی نقاط استان اردبیل، ارتفاعات استان زنجان، ارتفاعات قزوین، تهران، سمنان و البرز هستیم.

وی افزود: امروز در شمال شرق و شرق کشور، جنوب سمنان و برخی نقاط استان‌های قزوین، تهران و البرز در برخی ساعات وزش باد شدید و گاهی گردوخاک داریم که در شمال شرق کشور و شرق دما نیز کاهش می‌یابد و این کاهش دما فردا نیز در شمال شرق و شرق تداوم دارد.

وظیفه افزود: بعدازظهر امروز در ارتفاعات استان هرمزگان، رگبار باران،‌ رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: از فردا تا سه‌شنبه در استان‌های گیلان و مازندران بارش پراکنده خواهیم داشت و روز سه شنبه هم در شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان وزش باد، افزایش ابر و در برخی ساعات رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد:‌ در روزهای آینده پدیده قابل ملاحظه‌ای در دیگر نقاط کشور نخواهیم داشت.

وظیفه در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا تا پنجشنبه صاف پیش بینی می‌شود، بیشینه دما فردا در تهران 30 درجه و کمینه دما هم 22 درجه خواهد بود ضمن آنکه روزهای آتی از سه شنبه تا پنج شنبه بیشینه دما در تهران 31 و کمینه دما 21 درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: فردا همچنین اهواز با بیشینه دمای 45 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای 5 درجه بالای صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

برچسب ها:

اقتصادی