نخستین کنفرانس علوم شناختی و رسانه اول اسفندماه برگزاری می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، زمان برگزاری نخستین کنفرانس ملی علوم شناختی و رسانه که قرار بود ۱۱ مهرماه امسال برگزار شود با توجه به درخواست‌های مکرر مخاطبان، حامیان رسانه ای، مالی و معنوی، دانشجویان و پژوهشگران، با تصمیم کمیته اجرایی کنفرانس به یکم اسفندماه سال جاری تغییر یافت.  
براساس این گزارش، نخستین کنفرانس ملی علوم شناختی و رسانه در دوازده محور شامل روش‌های تحقیق در علوم شناختی و رسانه، فلسفه ذهن و رسانه، انسان ‌شناسی و زبان شناسی شناختی و رسانه، علوم اعصاب و رسانه، هوش مصنوعی و رسانه، علوم تصمیم و رسانه، روان‌شناسی شناختی و رسانه، جامعه‌شناسی شناختی و رسانه، اقتصاد رفتاری و رسانه، بازاریابی عصبی و رسانه، سیاستگذاری عمومی و رسانه، تربیت فردی و رسانه برگزار می‌شود.


ارائه مقالات برگزیده به صورت سخنرانی و پوستر، برگزاری نشست‌های تخصصی و برپایی کارگاه آموزشی با حضور استادان ایرانی و خارجی از جمله برنامه های جنبی این رویداد علمی است.

علاقه مندان برای ثبت‌نام، حضور و ارائه مقاله در کنفرانس و شرکت در کارگاه‌های برگزار شده می‌توانند به نشانی وبگاه همایش  https://www.fnccsm.com/  مراجعه کنند.

انتهای پیام/