4800 مراجعه برای اعتراض به عدم دریافت یارانه نقدی/ اختلال در سامانه سازمان هدفمندی به معنای حذف یارانه نیست

حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس با اشاره به بررسی پرونده افرادی که پیامک عدم تخصیص یارانه نقدی دریافت کرده‌اند، اظهار داشت: از 30 شهریور تا امروز صبح بالغ بر 4 هزار و800 سرپرست خانوار به دفاتر پیشخوان دولت برای اعتراض به پیامک عدم تخصیص یارانه رفتند.

سخنگوی ستاد یارانه تبصره 14 قانون بودجه 98 اظهار داشت: برخی از معترضان تلفنی یارانه‌شان حذف نشده و به دلیل اختلال ایجاد شده در حساب‌های بانکی (EBANK) که از طرف سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها بوده پیامک واریز یارانه دریافت نکردند. تعداد این افراد 2750 مورد بوده است.

وی عنوان کرد: اگر اطلاع رسانی به این افراد صورت می‌گرفت تداخل با معترضین که پیامک عدم تخصیص یارانه برای آنها ارسال شده ایجاد نمی‌شد. 

میرزایی در مورد نحوه رسیدگی بعد از اعتراض به پیامک حذف یارانه گفت: افراد معترض اجازه دسترسی وزارت رفاه را به حساب‌های بانکی خود خواهند داد و بر این اساس با کد ملی که ثبت شده است می‌توانند اطلاعات حساب بانکی خود را به صورت کامل در پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان مشاهده کنند.

سخنگوی ستاد یارانه تبصره 14 قانون بودجه 98 با بیان اینکه کمتر از 200 هزار نفر واجد عدم تخصیص یارانه یکصد و سومین مرحله پرداخت یارانه نقدی هستند، گفت:‌ برای این افراد پیامک با سرشماره یارانه دریافت کرده‌اند که می‌توانند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:

اقتصادی