طیبی: اعزام تیم دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ به اتریش برای گذراندن دوره آموزشی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی در سمپوزیوم گردشگری پایدار با محوریت طبیعت‌گردی اظهار داشت: این سمپوزیوم با هدف تبادل تجربیات بین ۲ کشور ایران و اتریش توسط انجمن فرهنگی اتریش و دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ایران و جاذبه‌های ایران به درستی به دنیا معرفی نشده است، گفت: گردشگری می‌تواند در معرفی قابلیت‌های کشور به دنیا موثر باشد.

طیبی ادامه داد: جهاد دانشگاهی همواره بر گردشگری و توسعه گردشگری پایدار تاکید داشته و ایجاد پژوهشکده گردشگری در شهر مشهد و ایجاد پژوهشگاه محیط زیست جهاد دانشگاهی موید این مطلب است.

رئیس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه دانشگاه علم و فرهنگ تنها دانشگاه علوم گردشگری در کشور است، گفت: این دانشگاه برنامه‌های جدی برای توسعه حرفه‌ای گردشگری با تمرکز بر گردشگری پایدار در دست اجرا دارد.

وی ادامه داد: سمپوزیوم با تعریف برنامه‌های دقیق و برنامه‌ریزی‌شده به اهداف تعیین شده توسط کشورهای ایران و اتریش دست پیدا کنند.

در این سمپوزیوم اعلام شد که به زودی تیمی از دانشجویان مقاطع تحصیلی علم و فرهنگ برای گذراندن دوره تکمیلی آموزشی به دانشگاه اتریش اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌