آمادگی دانشگاه علم و فرهنگ برای توسعه همکاری‌های علمی بین‌المللی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سید سعید هاشمی رئیس دانشگاه علم و فرهنگ در سمپوزیوم گردشگری پایدار با محوریت طبیعت‌گردی، اظهار داشت:
دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان بزرگ ترین دانشگاه غیردولتی ایران یک دانشگاه کارآفرین است که به دلیل وابستگی به ACECR و ارتباط علمی موثر با پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده های جهاد دانشگاهی در حال حرکت به سمت دانشگاه های نسل چهارم است.
وی ادامه داد: این دانشگاه تلاش دارد تا همواره در فعالیت‌های علمی، فرهنگی و تخصصی پیشرو باشد و ارتباطات و تعاملات بین‌المللی از جمله اهداف مهم دانشگاه علم و فرهنگ است. اعتقاد داریم که سمپوزیوم بین‌المللی‌ گردشگری فرصت بسیار عالی برای تبادل تجربیات دو کشور در بخش گردشگری فراهم کرده است.
به گفته وی، خوشبختانه زمان این سمپوزیوم با روز جهانی گردشگری مصادف شده و شعار گردشگری امسال هم «گردشگری و مشاغل؛ یک آینده بهتر برای همه» است که با رویکرد آینده بهتر برای جوامع محلی این سمپوزیوم همخوانی مناسبی دارد.
وی گفت: دانشگاه علم و فرهنگ آمادگی کامل خود را برای آغاز یا توسعه همکاری‌های علمی در حوزه های مختلف با تمام کشورهایی که نمایندگان آن‌ها در این سمپوزیوم حضور دارند، اعلام می‌کند.
انتهای پیام/