انعقاد ۱۱۱ توافق‌نامه میان بخش صنعت و شرکت‌های دانش بنیان‌

به گزارش گروه علمی ودانشگاهی خبرگزاری فارس، سیاووش ملکی فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در اختتامیه گردهمایی فناورانه شرکت‌های دانش بنیان واستارتاپ‌های صنعت فولاد با اشاره به برگزاری این رویداد اظهار کرد: در این رویداد فناورانه ۸۲۰ نفر از سراسر کشور ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۵۸۹ نفر از ۲۴۰ شرکت دانش بنیان و ۱۶۱ نفر از ۸۳ شرکت غیر دانش بنیان در این رویداد حضور داشتند.

وی برگزاری ۱۱ نشست ارائه نیازهای فناورانه توسط شرکت‌های بزرگ فولادی را از برنامه‌های جمعی این رویداد نام برد و تصریح کرد: علاوه بر آن ۱۱۰ شرکت دانش بنیان نیز در نمایشگاه این رویداد توانمندی های خود را عرضه کردند.

ملکی فر با اشاره به اختصاص ۷۷ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان فعال در صنعت فولاد خاطر نشان کرد: در این رویداد ۳۰۵ نیاز فناورانه و دو مورد توانمندی فناورانه صنعت فولاد ارائه شد.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از انعقاد ۱۱۱ توافق‌نامه وقرارداد با حجم بالغ بر ۴۱۹  میلیارد تومان در جریان برگزاری این رویداد خبر داد و یادآور شد: شرکت‌های که در این رویداد حضور یافتند از تسهیلات این صندوق بهره مند شدند  که از جمله آن می‌توان تسهیلات ترجیحی لیزینگ تا ۷۰ درصد مبلغ  قراردادهای خرید و حمایت بلاعوض از اخذ استانداردها اشاره کرد.

وی از برگزاری رویداد فناورانه صنعت خودرو در هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: در آبان ماه نیز رویداد فناورانه در حوزه‌های مبارزه با قاچاق کالا ومواد، روباتیک و امنیت فاوا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/