دانشگاه علامه طباطبایی از ایده‌های اساتید و دانشجویان حمایت می‌کند

حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: ما به دنبال این هستیم که دانشگاه علوم انسانی از اینکه صرفا یک سری محفوظات به دانشجویان ارائه دهد فاصله بگیرد و به دانشگاهی تبدیل شود که اندیشه ورزی، خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی در آن گسترش پیدا کند.

* صاحبان ایده‌های تازه از مرکز رشد استفاده کنند

وی افزود: خوشبختانه برای رسیدن به یک دانشگاه مهارتی از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و برای تجهیز و امکانات لازم مرکز رشد مورد حمایت قرار گرفتیم تا بتوانیم اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی را در دانشگاه بیشتر از گذشته گسترش دهیم، در واقع هر استاد و دانشجویی که صاحب ایده تازه ای باشد می تواند از محیط و امکانات مرکز رشد استفاده کند.

* ایده دانشجویان منجر به احداث شرکت دانش بنیان می شود

سلیمی تصریح کرد: ایده‌های اساتید و دانشجویان در مرکز رشد با کمک شتاب دهنده ها و صندوق نوآوری به عنوان بخش خصوصی در قالب شرکت دانش بنیان حمایت می شود.

*دانشجویان در مراکز رشد مشاغل بهتر و درآمد بیشتری خواهند داشت

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: با وجود احداث دومین مرکز رشد در درون دانشگاه خوشبختانه دانشجویان برای آینده خود دیگر به امید اینکه در نهاد دولتی استخدام شوند را در سر ندارند چرا که با استفاده از مراکز رشد می توانند مشاغل بهتر و درآمد بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/