تولید و توزیع گذرنامه در مرزهای ایران و عراق برای حضور در راهپیمایی اربعین

حسین نعمتی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره تسهیلات ارائه شده توسط این شرکت برای تسریع فرایند دریافت گذرنامه و کارت تردد موقت برای حضور در راهپیمایی اربعین توضیح داد: خوشبختانه ما در مجموعه شرکت پست توانسته ایم به سهم خودمان فعالیت های لازم برای سهولت در کار دریافت گذرنامه ها را انجام دهیم.

وی افزود: دفاتر پستی و همکاران من در بخش توزیع ۲۴ ساعته فعال هستند و به دنبال این موضوع هستند که به محض اینکه گذرنامه ها و گذر موقت وارد شبکه پستی شود سریع در چرخه توزیع قرار دهند.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست در ادامه بیان کرد: بخشی از گذرنامه ها که به دلایل مختلف امکان ساماندهی آن ها و ورود آنها به چرخه توزیع میسر نیست،در بخش معطله قرار می‌گیرند.

فعالیت ۲ شیفته باجه‌های پستی

وی در ادامه تصریح کرد: بخش معطله به صورت دو شیفت کاری تا ساعت ۱۰ شب به درخواست های مردم برای دریافت گذرنامه و کارت تردد موقت پاسخ می‌دهند.

نعمتی اضافه کرد: با توجه به تعاملی که با ناجا و پلیس گذرنامه داشتیم تمهیدات لازم دیده شده تا بتوانیم فرایند تولید و توزیع گذرنامه را در کنار مرزهای ایران و عراق نیز انجام دهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با وجود این تسهیلات بعید می دانم که شخصی نیت حضور در این مراسم راهپیمایی بزرگ را داشته باشد و نتواند گذرنامه یا گذر موقت خود را دریافت کنند

انتهای پیام/