مشکلات مدیریتی؛ بزرگ‌ترین دلیل خسارت پستی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، کرباسیان مدیرعامل نخستین اپراتور خصوصی پست ایران در مراسم رونمایی از نخستین اپراتور خصوصی پست کشور که در اتاق بازرگانی برگزار شد، گفت: با توجه به تجربیات و‌ مشکلات پستی، برنامه ریزی‌های اساسی در این حوزه انجام شده است و به دنبال این هستیم، فعالان پستی بدون آنکه برندشان تغییر کند بتوانند از شبکه پستی استفاده کنند.

وی ادامه داد: حدود ۲۰ شرکت به ما پیوستند تا در هر نقطه‌ای که امکان پست ندارند بتوانند از ظرفیت پستی سایر شرکت‌ها استفاده کنند و‌ همه در چارچوب پروانه رگولاتوری با هم همکاری کنند.

کرباسیان در ادامه تصریح کرد: ما به دنبال تعطیل کردن مجموعه‌‌ها نیستیم و می‌خواهیم همه با برند خودشان روی این شبکه فعالیت کنند.

مدیرعامل اپراتور اول پست گفت: بسیاری از موارد مدیریتی موجب می‌شود که پست دچار خسارت و‌زیان شود و ما به دنبال رفع این مشکل و جذب فعالان پستی هستیم.

وی ادامه داد: همچنین این اپراتور می‌خواهد بستری برای گزارش دهی و ثبت محصولات و مرسولات فراهم کند. 

کرباسیان تاکید کرد:در نرم افزار ما، فعالان با هم مرتبط هستند تا بتوانند فرایندهای پستی را انجام دهند و رضایت مشتری را نیز فراهم کند.

انتهای پیام/