هشتگ «حب الحسين يجمعنا» اگرچه از ماه محرم آغاز شده بود اما در يك هفته منتهي به اربعين توانست بيش از ۲۹۰ ميليون ظرفيت بالقوه براي بازديد اكانتهاي يونيك ايجادكند.
بر اساس گزارش شركت معتبر داده كاوي «تالك واكر»، علي رغم جانبداري رسانه هاي بين المللي در انعكاس اربعين به عنوان بزرگترين مراسم عبادي سياسي جهان و سانسور كامل اين پديده بي همتا اما كاربران شبكه اجتماعي توئيتر از «سراسر جهان» در پويش بزرگ «حب الحسين يجمعنا» با انتشار بيش از يك ميليون و ۴۰۰ هزار پيام با موضوع اربعين به ترند دوم جهاني توئيتر دست يافتند.
هشتگ «حب الحسين يجمعنا» اگرچه از ماه محرم آغاز شده بود اما در يك هفته منتهي به اربعين توانست بيش از ۲۹۰ ميليون ظرفيت بالقوه براي بازديد اكانتهاي يونيك ايجادكند.
اين هشتگ توانست در يك هفته اخير يك ميليون و ٧٠٠هزار بار واكنش توسط كابران توئيتر را به همراه داشته باشد
ماندگاري بيش از ۵ ساعته اين كليدواژه در جايگاه دوم ترندهاي جهاني از ظهر امروز قابل توجه است
۴۵ درصد كاربران اين پويش از بانوان هستند.